
Places : identity, image and reputation
Simon Anholt
Bok · Engelsk · 2010
Utgitt | New York : Palgrave Macmillan , 2010
|
---|---|
Omfang | IX, 168 s.
|
Emner | markedsføring turisme stedstilhørighet merkevarer omdømmebygging nasjonal identitet steder stedsbevissthet destinasjoner
|
Dewey | |
ISBN | 9780230239777
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 1 av 1 ledig
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 1 av 1 ledig