
Consumer behavior & marketing strategy
J. Paul Peter
Bok · Engelsk · 2010
Utgitt | Boston, Mass. : McGraw-Hill/Irwin , c2010
|
---|---|
Omfang | XIX, 554 s. : ill
|
Utgave | 9th ed.
|
Emner | forbrukeratferd forbrukerforskning forbruksforskning markedsføring strategier kjøpsatferd
|
Dewey | |
ISBN | 9780071267816. - 9780073404769
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket i Haugesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Drammen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)