
Internasjonal markedsføring
Carl Arthur Solberg
Bok · Bokmål · 1999
Utgitt | [Oslo] : Tano Aschehoug , 1999
|
---|---|
Omfang | 528 s. : ill.
|
Utgave | 6. utg.
|
Opplysninger | "En fagbok fra Tano Aschehoug efter initiativ fra Norges eksportråd". - 1. utg. Oslo : Industri- og eksportforl., 1967. - 1.-3. utg. med tittel: Eksportmarkedsføring / redigert av Carl Arthur Solberg. - Fra 2. oppl. 2001 på Universitetsforl.. - Opplagshistorikk: 6. utg., 2. oppl. 2001; 2. [i.e. Nytt] oppl. 2002 (Nkr 348.00); 4. oppl. 2003. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | markedsføring eksport internasjonalisering globalisering markedsanalyse internasjonal eksportmarkedsføring eksportmarkeder
|
Dewey | |
ISBN | 8251838312 : Nkr 418.00
|
- Askerbibliotekene: Asker bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket Levanger har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Porsgrunn bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)