Praktisk markedsføring 1


Trond Blindheim og Tom Rosendahl ; [redaksjon: Per Nørgaard]
Bok Bokmål 1995
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt
[Oslo] : Cappelen , 1995
Omfang
270 s. : ill.
Utgave
Bokmål[utg.], 2. utg.
Opplysninger
Fra 2. utg., 2. oppl. er ansvarsangivelsen: Trond Blindheim, Tom Rosendahl og Per Nørgaard. Fra 2. oppl. med 269 s.. - Opplagshistorikk: 2. oppl. 1995;4. oppl. 1999; 5. oppl. 2000; 6. oppl. 2001; 7. oppl. 2002. - Elektronisk reproduksjon
Emner
Markedsføringsledelse
Markedsplanlegging
Markedsføring
markedsføring kjøpsatferd markedsplanlegging konkurranse
Dewey
ISBN
8202146372 : Nkr 275.00

Bibliotek som har denne