Fra forvaltning til dialog : strategi for å bedre tjenestekvalitet i offentlige virksomheter gjennom brukermedvirkning og dialog
Hans Chr. Garmann Johnsen
Bok Bokmål 2005
Les boka på nett
Utgitt | Kristiansand : Høyskoleforl. , 2005
|
---|---|
Omfang | 282 s. : fig.
|
Utgave | Ny, rev. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. 1997 med tittel: Tjenestekvalitet
|
Emner | Offentlige tjenester
Administrativ ledelse Kommunalforvaltning Kvalitetsstyring - Lokalforvaltning Vis mer... Kvalitetsstyring(norsk off. administrasjon) - Lokalforvaltning
Publikumsservice(off. forvaltning) Serviceledelse Servicenæring Strategi Brukermedvirkning Civil servants Communication Erfaringskompetanse Ethics Kvalitetskontroll : Offentlig administrasjon Kvalitetssikring Offentlig forvaltning Public sector Samhandling Tilrettelegging av offentlige tjenester Tjenesteyting Kvalitetsstyring(offentleg administrasjon) - Lokalforvaltning Kvalitetsstyring(offentlig administrasjon) - Lokalforvaltning kvalitetssikring kvalitet kvalitetskontroll offentlige tjenester medvirkning brukerdialog dialogiske organisasjoner læring kunnskapsutvikling ledelse rettssikkerhet rettigheter demokrati privatisering etikk serviceleveranser livsverden sosialtjenester helsetjenester brukermedvirkning offentlig forvaltning administrasjon tjenestekvalitet offentleg forvalting tenestekvalitet kvalitetsutvikling sektor |
Geografisk emneord | Norge . - Norway (8040)
|
Dewey | |
ISBN | 8276346928 : Nkr 398.00
|