
Motivation and self-regulated learning : theory, research, and applications
edited by Dale H. Schunk, Barry J. Zimmerman
Bok · Engelsk · 2008
Medvirkende | Schunk, Dale H. . Attributions as motivators of self-regulated learning
Zimmerman, Barry J. . Goal setting : a key proactive source of academic self-regulation |
---|---|
Utgitt | New York : Lawrence Erlbaum , cop. 2008
|
Omfang | XI, 416 s. : ill.
|
Opplysninger | Også utgitt: New York : Routledge, 2012
|
Emner | Academic achievement
Learning Motivation in education motivasjon selvkontroll prestasjonsmotiv pedagogisk psykologi læring teorier undervisning utdanning |
Dewey | |
ISBN | 9780805858976. - 9780805858983
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen : Biblioteket Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Vestfold har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)