
Social marketing : influencing behaviors for good
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2008
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | Los Angeles, Calif. : Sage Publications , c2008
|
Omfang | XII, 444 s. : ill.
|
Utgave | 3rd ed.
|
Opplysninger | 1st ed. N.Y. : Free Press, 1989 med undertittelen: Strategies for changing public behavior. - 2nd ed. 2002 med undertittelen: Improving the quality of life
|
Emner | Behavior modification
Social marketing Health behavior Health promotion Vis mer... Markedsføring
forbrukaråtferd påverknad sosial marknadsføring ideelle organisasjonar samfunnsformål markedsføring helseatferd kommunikasjon |
ISBN | 9781412956475
|
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)