
Handbook of consumer psychology
edited by Curtis P. Haugtvedt, Paul M. Herr, Frank R. Kardes
Bok · Engelsk · 2008
Utgitt | New York : Lawrence Erlbaum , c2008
|
---|---|
Omfang | XVI, 1273 s. : ill.
|
Emner | Advertising - Psychological aspects
Consumer behavior Decision making Marketing - Psychological aspects Vis mer... Consumer attitudes
forbrukeratferd forbrukere markedsundersøkelser markedsforskning forbrukerundersøkelser brukerundersøkelser markedsføring psykologi forbrukerpsykologi segmentering |
Dewey | |
ISBN | 080585603X. - 9780805856033
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 1 av 1 ledig
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen : Biblioteket Oslo har 1 av 1 ledig
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Psykologi- og jusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 2 av 2 ledig