Journalistikk for markedet : redaksjonell produktutvikling i VG og Aftonbladet på papir og nett 1995-2010
Jens Barland
Bok Bokmål 2012
Digital utgave: Søke-URL
Utgitt | [Oslo] : Universitetet i Oslo, Det humanistiske fakultet , 2012
|
---|---|
Omfang | X, 318 s. : ill.
|
Opplysninger | Sammendrag på engelsk. - Avhandling (ph.d.)- Universitetet i Oslo, 2012
|
Emner | Aviser
Digitalisering Internett Journalistikk Vis mer... Kommersialisering
Ledelse Markedsmekanismer Medieindustri Medieøkonomi Aviser((NO-TrBIB)HUME00158) Digitalisering((NO-TrBIB)HUME17950) Internett((NO-TrBIB)HUME13440) Journalistikk((NO-TrBIB)HUME09091) Kommersialisering((NO-TrBIB)HUME23793) Ledelse((NO-TrBIB)HUME13632) Markedsmekanismer((NO-TrBIB)HUME07843) Medieindustri((NO-TrBIB)HUME24561) Medieøkonomi((NO-TrBIB)HUME24583) løssalgsaviser laussalsaviser tabloidaviser |
Dewey |