
Balancing dilemmas in assessment and learning in contemporary education
edited by Anton Havnes and Liz McDowell
Bok · Engelsk · 2008
Utgitt | New York : Routledge , cop. 2008
|
---|---|
Omfang | X, 295 s. : ill.
|
Opplysninger | Utvalg av bidrag fra EARLI/Northumbria Assessment Conference 2004
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 041595584X. - 9780415955843
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen på Vestlandet: Biblioteket Bergen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Hamar har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Sámi allaskuvla - Samisk høgskole: Girjerájus - Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Notodden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)