Principles of marketing
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2008
| Utgitt | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2008
|
|---|---|
| Omfang | XXXII, 599, [99] s. : ill.
|
| Utgave | 12th ed.
|
| Opplysninger | 1. utg. 1980
|
| Emner | Markedsføring
markedsføring markedsføringsledelse markedsanalyser markedsføringsmiks bedriftsøkonomi |
| ISBN | 0132390027. - 0137128274. - 9780132390026. - 9780137128273
|
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)