Den Medialiserte politikken
Anders Todal Jenssen og Toril Aalberg (red.)
Bok Bokmål 2007
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | Jenssen, Anders Todal (redaktør)
|
---|---|
Utgitt | Oslo : Universitetsforl. , cop. 2007
|
Omfang | 286 s. : ill.
|
Opplysninger | Opplagshistorikk: 2. oppl. 2016 (Nkr 469.00). - Bibliografi: s. [265]-279. - Data om bidragsyterne: s. [281]-282
|
Emner | Massemedier
Valgagitasjon Journalistikk Kommunikasjon Vis mer... Makt : politikk
Massemedia Retorikk Valg i massemedier Valg - Norge fjernsyn(journalistikk) Medier Norge Fjernsyn - Debattprogrammer Norsk rikskringkasting - Valgsendinger Politisk journalistikk Redaksjon EN(fjernsynsprogram) Reklame TV2(Norge) Medier og kommunikasjon - Makt Politikk og massemedia Politikk Opinionsdanning Valgkamp Medier((NO-TrBIB)HUME09107) Politikk((NO-TrBIB)HUME09547) medier media politikk politisk opinionsdannelse makt valgkamp retorikk fjernsyn medialisering massemedier opinion valgvelgere |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-15-01063-2(h.) : 299.00
|