
Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions
Simon Anholt
Bok · Engelsk · 2007
Utgitt | Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2007
|
---|---|
Omfang | XIII, 134 s. : ill
|
Emner | Competition, International
International relations Place marketing Product management Vis mer... Markedsføring
Merkevarer branding nasjonalt omdømme merkevarebygging merkevareledelse markedsføring byer regioner land stedsmarkedsføring destinasjonsmarkedsføring merkevarer omdømmebygging turisme stedstilhørighet nasjonal identitet |
ISBN | 0230500285. - 9780230500280
|
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Kunsthøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)