
Service management and marketing : customer management in service competition
Christian Grönroos
Bok · Engelsk · 2007
Utgitt | Chichester : Wiley , 2007
|
---|---|
Omfang | X, 483 s. : ill.
|
Utgave | 3rd ed.
|
Emner | Serviceindustri
service ledelse markedsføring kundebehandling turisme opplevelsesindustri opplevelsesøkonomi branding kommunikasjon tjenestemarkedsføring |
Dewey | |
ISBN | 0470028629. - 9780470028629
|
- Arkitektur- og designhøgskolen i Oslo: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Kongsberg har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)