Ledelse og læreres læring i team
Melinda Elisenberg Løver, May Britt Postholm
Bok Bokmål 2016
Digital utgave: Søke-URL
Medvirkende | Postholm, May Britt (medforf.)
|
---|---|
Utgitt | Bergen : Fagbokforl. , cop. 2016
|
Omfang | 153 s. : ill.
|
Opplysninger | Har bibliografi, noter. - Forfatterne tar utgangspunkt i troen på at team er en betydningsfull samarbeidsform for å fremme kollektiv læring. Med grunnlag i forsknings- og utviklingsarbeid kartlegger de hvilke strukturelle rammer og kulturelle faktorer som er sentrale i forhold til å tilrettelegge for læring i team. De diskuterer også teamarbeid i skolen, og peker på tre konkrete metoder for å bygge opp en felles kompetanse gjennom teamarbeid. Boken er relevant for lærerutdanningen, skolelederutdanningen, master i utdanningsledelse og i etter- og videreutdanning. Omtalen er utarbeidet av BS.
|
Emner | Undervisning
Ledelse : HUME13632 Lærere : HUME07510 Læring : HUME08079 Vis mer... Teamarbeid : HUME26055
Teamundervisning - Lærere Teamundervisning(skolen) - Lærarar Teamundervisning(skolen) - Lærere Ledelse((NO-TrBIB)HUME13632) Lærere((NO-TrBIB)HUME07510) Læring((NO-TrBIB)HUME08079) Teamarbeid((NO-TrBIB)HUME26055) Pedagogisk utviklingsarbeid skoleutvikling læring team ledelse skoleledelse skuleutvikling leiing skuleleiing |
Dewey | |
ISBN | 978-82-450-1849-3(h.) : Nkr 279.00
|