Principles of marketing
Frances Brassington
Bok · Engelsk · 2006
| Utgitt | Harlow : FT Prentice Hall , 2006
|
|---|---|
| Omfang | XXXI, 1264 s. : ill.
|
| Utgave | 4th ed.
|
| Opplysninger | Vedlegg: student access kit.
|
| Emner | |
| ISBN | 0273695592. - 9780273695592
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Fredrikstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges idrettshøgskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Narvikbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)