A framework for marketing management
Philip Kotler
Bok · Engelsk · 2007
| Utgitt | Upper Saddle River, N.J. : Pearson/Prentice Hall , c2007
|
|---|---|
| Omfang | XXII, 360 s. : ill.
|
| Utgave | 3rd ed.
|
| Emner | Marketing - Management
Markedsføring markedsføring markedsføringsledelse reklame kunder konkurranse kommunikasjon |
| ISBN | 0131452584. - 9780131452589
|
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Narvikbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)