Informasjonsteknologi 2 : lær å kode spel og web-appar
Lars Nersveen
Bok · Nynorsk · 2017 · Lærebøker
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | [Oslo] : Aschehoug , 2017
|
| Omfang | 334 s. : kol. ill.
|
| Utgave | Nynorsk[utg.]
|
| Opplysninger | Læreboka går gjennom grunnleggende HTML5, CSS3 og JavaScript. Dette er verktøy som lar deg kode interaktive web-applikasjoner med tekst, bilde, lyd, video og animasjoner. Boka inneholder teori, eksempler og varierte oppgaver. I tillegg finner du fire prosjektkapitler, som fungerer som repetisjon av bokas teoristoff. Alt lærestoffet kan gjennomgås med gratis programvare. Hvert kapittel avsluttes med et sammendrag.. - Elektronisk reproduksjon
|
| Emner | |
| Sjanger | |
| Besetning | Grunnbøker . - Informasjonsteknologi 2 . - Realfag Vg2 . - Realfag Vg3 . - Studiespesialisering . - VG2 . - VG3
|
| Dewey | |
| ISBN | 978-82-03-40084-1 : Nkr 559.00
|
- Bjørnafjorden bibliotek : Eikelandsosen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Bjørnafjorden bibliotek: Hovudbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Lesja bibliotek: Hovudbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Rauma folkebibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Sogndal bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for naturvitenskap og teknologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Vestland fylkesbibliotek - vidaregåande skular: Koordinator for felles database har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Voss gymnas: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)