
Informasjonsteknologi 2 : lær å kode spel og web-appar
Lars Nersveen
Bok · Nynorsk · 2017 · Lærebøker
Medvirkende | |
---|---|
Utgitt | [Oslo] : Aschehoug , 2017
|
Omfang | 334 s. : kol. ill.
|
Utgave | Nynorsk[utg.]
|
Opplysninger | Læreboka går gjennom grunnleggende HTML5, CSS3 og JavaScript. Dette er verktøy som lar deg kode interaktive web-applikasjoner med tekst, bilde, lyd, video og animasjoner. Boka inneholder teori, eksempler og varierte oppgaver. I tillegg finner du fire prosjektkapitler, som fungerer som repetisjon av bokas teoristoff. Alt lærestoffet kan gjennomgås med gratis programvare. Hvert kapittel avsluttes med et sammendrag.. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | |
Sjanger | |
Besetning | Grunnbøker . - Informasjonsteknologi 2 . - Realfag Vg2 . - Realfag Vg3 . - Studiespesialisering . - VG2 . - VG3
|
Dewey | |
ISBN | 978-82-03-40084-1 : Nkr 559.00
|
- Bjørnafjorden bibliotek : Eikelandsosen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Bjørnafjorden bibliotek: Hovudbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Lesja bibliotek: Hovudbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 3 av 3 ledig
- Rauma folkebibliotek har 1 av 1 ledig
- Sogndal bibliotek har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for naturvitenskap og teknologi har 1 av 1 ledig