Marketing channels
Anne T. Coughlan ... [et al.]
Bok · Engelsk · 2006
| Utgitt | Upper Saddle River, N.J. : Pearson Prentice Hall , c2006
|
|---|---|
| Omfang | XXII, 602 s. : ill.
|
| Utgave | 7th ed.
|
| Opplysninger | Medforfatter: Erin Anderson
|
| Emner | Marketing channels
Markedsføring eksportmarkedsføring markedsføringskanaler markedsføring distribusjon franchiser logistikk verdikjeder |
| ISBN | 0131913468
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 2 av 2 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 1 av 1 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 2 av 2 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 1 av 1 ledig