Diagnoser og læring
Terje Overland ; [redigert av Thomas Nordahl og Ole Hansen]
Bok Bokmål 2017
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Gyldendal akademisk , 2017
|
Omfang | 67 s. : fig. : tab.
|
Opplysninger | Originaltittel: Diagnoser og læring. - Det er forskjellige oppfatninger av hva læring er og hvordan læring foregår. Dette heftet handler om forholdet mellom psykiatriske diagnoser og læring og forfatteren ser på diagnosenes plass i noen av disse perspektivene. Han diskuterer på bakgrunn av eksisterende forskning på området i hvilken grad diagnoser fremmer eller hemmer læring, og forklarer sammenhenger som har betydning for planlegging og gjennomføring av undervisning i barnehage og skole. Til dette presenteres en arbeidsmodell til inspirasjon. Heftet er en del av Dette vet vi om... serien.
|
Emner | Psykiatriske diagnoser
Psykiatriske diagnosar(spesialpedagogikk) - Elevar Psykiatriske diagnoser(spesialpedagogikk) - Elever psykiske lidelser spesialundervisning spesialpedagogikk læring lærevansker diagnoser barnehage skole skolen |
Dewey | |
ISBN | 978-82-05-50236-9
|
Diagnoser og læring
Terje Overland ; [redigert av Thomas Nord...
Daisy lydbok · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Terje Overland ; [redigert av Thomas Nord...
Daisy lydbok · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Diagnoser og læring
Terje Overland ; [redigert av Thomas Nord...
Tale på CD · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB
Terje Overland ; [redigert av Thomas Nord...
Tale på CD · Bokmål · 2021
Tilhører NLB
Vis hos NLB