Football in the new media age
Raymond Boyle
Bok · Engelsk · 2004
| Utgitt | New York : Routledge , 2004
|
|---|---|
| Omfang | 181 s.
|
| Emner | Digital media - Social aspects
Mass media and sports - Great Britain Soccer - Social aspects - Great Britain fotball media økonomi fjernsyn internett kommersialisering storbritannia sport medier |
| ISBN | 0415317908. - 0415317916
|
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges idrettshøgskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)