
The future of competition : co-creating unique value with customers
C.K. Prahalad
Bok · Engelsk · 2004
Utgitt | Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2004
|
---|---|
Omfang | XIII, 257 s. : ill.
|
Emner | Competition
Customer relations Customer services Economic value added Vis mer... Strategic planning
Success in business Konkurranse strategisk planlegging kunderelasjoner serviceledelse forretningsledelse konkurransestrategi forbrukere |
Dewey | |
ISBN | 1578519535
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Stavanger: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Teknologibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- SINTEF AS: Biblioteket Fv1, Oslo har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)