
How customers think : essential insights into the mind of the market
Gerald Zaltman
Bok · Engelsk · 2003
Utgitt | Boston, Mass. : Harvard Business School Press , c2003
|
---|---|
Omfang | XXII, 323 s. : ill.
|
Emner | Consumer behavior - Psychological aspects
Consumers - Psychology Creative thinking Marketing - Psychological aspects forbrukeratferd markedsundersøkelser forbrukerpsykologi forbrukeradferd kundeadferd markedsføring |
ISBN | 1578518261. - 9781578518265
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Fjerdingen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Harstadbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)