
Riktig kvalitet på offentlige tjenester : hvordan statlige virksomheter kan arbeide aktivt med kvalitetsutvikling
Vivi Lassen
Bok · Bokmål · 1991
Utgitt | Oslo : Statskonsult , 1991
|
---|---|
Omfang | 47 s. : fig.
|
Opplysninger | Skrevet av: Vivi Lassen. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Government Agencies
Norway Organization and administration Planning Techniques Vis mer... Public Assistance
Public sector Quality assurance, health care Quality control Central government Evaluation Management Needs assessment Offentlig forvaltning - Kvalitetskontroll Public administration kvalitetssikring offentlig forvaltning kvalitetssikring strategisk planlegging virksomhetsplanlegging servicebedrifter offentlig etater kvalitetskontroll statsforvaltning norge kvalitetsstyring forvaltnig kvalitetsutvikling forvaltning virksomhet informasjon staten organisasjonsutvikling offentlige tjenester kvalitet statsforvaltningen effektivisering bedriftsledelse ledelse sentralforvaltning |
Dewey | |
ISBN | 8274830113
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 1 av 1 ledig
- Institutt for energiteknikk: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Konkurransetilsynet: Biblioteket har 0 av 1 ledig
- Mangfolds- og migrasjonsbiblioteket har 0 av 1 ledig
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 3 av 3 ledig
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 1 av 1 ledig
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Norsk institutt for bioøkonomi: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Teknologibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Stortingsbiblioteket har 2 av 2 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 1 av 1 ledig