Forbrukeratferd
Hans Mathias Thjømøe
Bok · Bokmål · 1999
| Utgitt | [Oslo] : Tano Aschehoug i samarbeid med Singularis , c1999
|
|---|---|
| Omfang | 547 s. : ill.
|
| Utgave | 6. utg.
|
| Opplysninger | 1. utg. Oslo : Norges markedsforbund, 1988. - Opplagshistorikk: 6. utg., 2. oppl. 2001. - Elektronisk reproduksjon
|
| Emner | forbrukeratferd informasjonsbehandling forbrukere markedsanalyser markedsføringer forbruksforskning kundepsykologi markedsføring forbrukeradferd markedsanalyse atferd kjøpsatferd
|
| Dewey | |
| ISBN | 8251839831 : Nkr 448.00
|
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 3 av 3 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 1 av 1 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 1 av 1 ledig
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 1 av 1 ledig