
Arts management
Derrick Chong
Bok · Engelsk · 2002
Utgitt | London : Routledge , 2002
|
---|---|
Omfang | XI, 156 s.
|
Opplysninger | Arts research -- Cultural entrepreneurship -- Collaborations in the arts -- Artistic leadership -- Strategic positioning and brand identity -- Arts marketing and audience development -- Management by numbers -- Raising funds and financing -- Organizational forms and dynamics.
|
Emner | Investeringer
Kunst Kunst - Markedsføring Kunstgallerier Vis mer... Kunstsamlinger
Ledelse Museer Sponsing business investing kultur kunst entreprenørskap ledelse markedsføring finansiering museer kulturarrangement kunstorganisasjoner sponsing |
Dewey | |
ISBN | 0415236819. - 0415236827
|
- Nasjonalmuseet for kunst, arkitektur og design: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Notodden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)