
Internasjonal markedsføring : globalisering : analyse, strategi og planlegging
Torbjørn Hodne
Bok · Bokmål · 2000
Annen tittel | |
---|---|
Utgitt | Oslo : Cappelen akademisk forl. , cop. 2000
|
Omfang | 419 s. : ill.
|
Utgave | 2. utg.
|
Opplysninger | 1. utg. med tittel: Innføring i internasjonal markedsføring / Torbjørn Hodne. 1996. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | internasjonal markedsføring globalisering eksport internasjonalisering kulturforståelse eu miljøvern markedsplaner eksportmarkedsføring
|
Dewey | |
ISBN | 8202198100 : Nkr 458.00
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI campus Bergen: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet: Universitetsbiblioteket i Steinkjer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Altabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)