
Industriell markedsføring : konsepter og planlegging i teori og praksis
Gunnar E. Wille
Bok · Bokmål · 1996
Utgitt | Oslo : Universitetsforl. , 1996
|
---|---|
Omfang | 325 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Industry
Markedsføring Marketing markedsføring industriell marknadsføring industrimarkedsføring ledelse salg industri industriell-markedsføring markedsplanlegging kundetilfredshet kundebehandling |
Dewey | |
ISBN | 8200224376 : Nkr 298.00
|
- Askerbibliotekene: Asker bibliotek har 1 av 1 ledig
- Deichman Bjørvika har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Institutt for energiteknikk: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 3 av 3 ledig
- NMBU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Sørhellinga har 1 av 1 ledig
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 1 av 1 ledig
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 1 av 1 ledig
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Gjøvik har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Kjeller har 1 av 1 ledig
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 1 av 1 ledig
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 2 av 2 ledig
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Hønefoss har 1 av 1 ledig
- VID vitenskapelige høgskole, studiested Oslo har 1 av 1 ledig