| |
---|
Utgitt
| |
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Rapporten dokumenterer arbeidsmarknadstilknyting og utdanning for ei gruppe personar med fysisk funksjonsnedsetjing. Samanlikna med eit tilfeldig befolkningsutval i same alder var denne gruppa langt svakare stilt på arbeidsmarknaden; 36 prosent var yrkesaktive mot 87 prosent i den øvrige befolkninga. Lågt utdanningsnivå var hovudårsak til låg yrkesdeltaking . Rapporten analyserer også konsekvensane av tilhøve i barndommen, slik som foreldras sosiale bakgrunn, for sjansane til å lukkast i utdanning og arbeidsliv. Rapporten gir óg ei oversikt over skulesituasjonen til barn med fysiske funksjonsnedsetjingar, basert på ei spørjeundersøking blant foreldre. Sentrale tema er trivsel og samarbeid, men også deltaking i sosiale aktivitetar etter skuletid. Omfanget av segregerte undervisningsopplegg er omfattande og har negative konsekvensar på mange område
|
---|
Emner
| |
---|
ISBN
| |
---|