Psychology for inclusive education : new directions in theory and practice
edited by Peter Hick, Ruth Kershner and Peter T. Farrell
Bok · Engelsk · 2009
| Utgitt | London : Routledge , 2009
|
|---|---|
| Omfang | XII, 184 s. : fig.
|
| Emner | Mainstreaming (educational)
spesialpedagogikk inkludering psykologi utdanningspsykologi tilpasset opplæring skolepsykologi integrering integrert undervisning pedagogikk inkluderende utdanning |
| ISBN | 0415390494. - 0415390508. - 9780415390491. - 9780415390507
|
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskulen i Volda: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Elverum har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NLA Høgskolen Sandviken: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet.: Universitetsbiblioteket Biblioteket P48 har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Signo kompetansesenter: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Psykologi- og jusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)