
Barn - tid - rom - skiftende posisjoner : kulturelle læreprosesser i et pluralistisk Norge
Hilde Lidén
Bok · Bokmål · 2000 · Avhandlinger
Utgitt | Trondheim : Sosialantropologisk institutt, Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet , 2000
|
---|---|
Omfang | 315 s., pl. : ill.
|
Opplysninger | Avhandling (dr. polit.) - Norges teknisk-naturvitenskapelige universitet, Trondheim, 2000. - Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Cultural identity
Minority Groups Plural societies School children Vis mer... Social relationships
Tilrettelegging av offentlige tjenester children relasjoner barn samfunnsendring barndom hverdagsliv forskning oppvekstbetingelser samfunnsforhold endringsprosesser tid sosialisering skolen sfo norge læringsprosesser læringsteorier antropologi sosialantropologi doktoravhandling læring kunnskap skolereform |
Sjanger | |
Geografisk emneord | |
Dewey | |
ISBN | 8247150050
|
- Mangfolds- og migrasjonsbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Dragvoll har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Bergen: Bibliotek for samfunnsvitenskap, musikk og psykologi har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Vestfold har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)