
Strategisk markedsutvikling
Arne H. Omsén
Bok · Bokmål · 1985
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | [Oslo] : Bedriftsøkonomens forl. , 1985
|
Omfang | 290 s. : ill.
|
Opplysninger | Elektronisk reproduksjon
|
Emner | Markedsføring
Markedsundersøkelser Markedsøkonomi markedsplanlegging markedsføring synergi forretningsplaner markedsutvikling planlegging markedsføringsstrategi strategier bedriftsplanlegging markedsstrategi markedsplan utviklingbeslutninger |
Dewey | |
ISBN | 8270373370 : Nkr 238.00
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Indre Fosen bibliotek Rissa: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)