
Services marketing : integrating customer focus across the firm
Alan M. Wilson
Bok · Engelsk · 2021
Originaltittel | [ Services marketing .] Engelsk
|
---|---|
Medvirkende | |
Omfang | xvii, 514 sider : illustrasjoner, diagrammer
|
Utgave | Fourth edition
|
Emner | markedsføring markedsføringsledelse bedrifter kunde kundeservice kundebehandling leveranser elektroniske kanaler bunnlinjemarkedsføring tjenesteyting
|
Dewey | |
ISBN | 1526847809. - 9781526847805
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Østfold: Biblioteket - Halden har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Biblioteket Ålesund har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Økonomibiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- OsloMet - storbyuniversitetet: Universitetsbiblioteket Biblioteket P35 har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Tibi – Biblioteket for tilrettelagt litteratur : – en tjeneste fra Nasjonalbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Kristiansand har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)