Service operations management : improving service delivery
Robert Johnston
Bok · Engelsk · 2012
| Medvirkende | |
|---|---|
| Utgitt | Harlow : Pearson , 2012
|
| Omfang | XXII, 462 s. : ill
|
| Utgave | 4th ed.
|
| Emner | serviceledelse kunder ledelse tjenester service kundebehandling scm supply chain management
|
| Dewey | |
| ISBN | 9780273740483
|
- Handelshøyskolen BI - campus Oslo: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høgskolen i Molde: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Hansaparken har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Høyskolen Kristiania: Biblioteket Kvadraturen har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Lillehammer har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- INN: Universitetsbiblioteket Rena har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Tibi – Biblioteket for tilrettelagt litteratur : – en tjeneste fra Nasjonalbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Agder: Grimstad har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)