Medvirkende
| Adam, Sunniva (medforfatter)
Andreassen, Tor Wallin (medforfatter)
Bentsen, Kristin (medforfatter)
Bücker, Christian (medforfatter)
Vis mer...
Desguin, Samuel (medforfatter)
Duml, Valeria (medforfatter)
Gramstad, Camilla Skjelsbæk (medforfatter)
Gulbrandsen, Erlend Aas (medforfatter)
Helland, Sigrid (medforfatter)
Jørgensen, Sveinung (medforfatter)
Pedersen, Lars Jacob Tynes (medforfatter)
Pedersen, Per Egil (medforfatter)
Pelacia, Anna Soler (medforfatter)
Ringvold, Kristin (medforfatter)
Rosenqvist, Anna Christina (medforfatter)
Saebi, Tina (medforfatter)
Vaage, Nicolai Madsen (medforfatter)
(medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Digitalisering. Bærekraft. Forbrukermakt. Myndighetskrav. Norsk handel er i endring og etablerte forretningsmodeller utfordres. Denne boken viser hvordan innovasjon i forretningsmodeller kan være en kilde til konkurransekraft og, ikke minst, hvordan bærekraft kan bli lønnsomt. Sentrale spørsmål som forfatterne besvarer er: Hva er status på innovasjon i handelen? Hvordan ser nye forretningsmodeller i handelen ut? Hvordan kan man implementere nye forretningsmodeller? Hvordan ser fremtiden til handelen ut?. - 21/11/2022. - Oslo
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|