| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| 1. utg. Oslo : Tano Aschehoug, 1999 ved Erik B. Nes og Harald Biong. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Denne boken bygger på internasjonal forskning, men tar utgangspunkt i norske forhold. Den tar for seg de spesielle utfordringene markedsførere står ovenfor når det er andre organisasjoner som er kjøpere av produkter og tjenester. Sammenlignet med tradisjonell markedsføring stiller B2B-markedsføring blant annet spesielle krav til markedsstrategi og hvordan man håndterer de organisatoriske prosessene som foregår hos og mellom kunden og leverandøren.. - 24/11/2022. - Oslo
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| |
|---|
| Hylleplass
| |
|---|