
Metoder i klasseromsforskning : forskningsdesign, datainnsamling og analyse
Emilia Andersson-Bakken og Cecilie Pedersen Dalland (red.)
Tale på CD · Bokmål · 2022
Medvirkende | Dalland, Cecilie Pedersen (redaktør)
Andersson-Bakken, Emilia (medforfatter) Bakken, Jonas (medforfatter) Beiler, Ingrid Rodrick (medforfatter) Vis mer... Bjørkvold, Tuva (medforfatter)
Bjørnestad, Elisabeth (medforfatter) Blikstad-Balas, Marte (medforfatter) Brevik, Lisbeth M. (medforfatter) Christiansen, Torgeir (medforfatter) Eriksen, Harald (medforfatter) Frønes, Tove Stjern (medforfatter) Hølland, Silje (medforfatter) Klette, Kirsti (medforfatter) Mathé, Nora Elise Hesby (medforfatter) Pettersen, Andreas (medforfatter) Svanes, Ingvill Krogstad (medforfatter) Svenkerud, Sigrun Wessel (medforfatter) Øgreid, Anne Kristine (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
Omfang | 19 t. 24 min.
|
Opplysninger | Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Skal du forske på noe av det som foregår i et klasserom, læreres undervisning eller elevers læring? Da står du overfor mange viktige valg. Metodemangfoldet er stort. I denne boken gis forskningsbaserte presentasjoner av forskningsdesign, datainnsamlings- og analysemåter. En rekke erfarne klasseromsforskere har skrevet om sampling, mixed methods, gjenbruk av kvalitative data, intervju, videostimulert intervju, observasjon, bruk av video i klasseromsforskning, spørreundersøkelser, intervensjon og skjermopptak som forskningsmetode i og utenfor klasserommet.. - 26/08/2022. - Oslo. - Produksjonsrett. - Ikke til utlån
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-45716-0
|
Hylleplass | 284042
|