| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| Bidrag på bokmål og nynorsk. - Clara Talesyntese. - Hulda Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Ved å anlegge et relasjonelt perspektiv på ledelse, utfordrer forfatterne en individualistisk oppfatning av ledelse preget av mål-middel-tenkning. Et sentralt fokus i boken er rektors rolle som pedagogisk leder. Skolelederens handlingsrom og hverdagens mange dilemmaer blir løftet fram og drøftet. Gjennom dette skriver forfatterne seg inn i dagens aktuelle skolevirkelighet med reformer på alle nivå, fra grunnskole til høgskole. Et hovedmål med å styrke den pedagogiske ledelsen i skolen er å bidra til å utvikle en innovasjonsorientert læringsstruktur i organisasjonen.. - 05/04/2022. - Bergen-Sandviken
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| |
|---|
| Hylleplass
| |
|---|