Medvirkende
| Andresen, Arild (medforfatter)
Arneberg, Per (medforfatter)
Breiteig, Trygve (medforfatter)
Briseid, Lars Gunnar (medforfatter)
Vis mer...
Eide, Ove (medforfatter)
Fjeldstad, Dag (medforfatter)
Gjørven, Rita (medforfatter)
Gundem, Bjørg Brandtzæg (medforfatter)
Jensen, Inger Lise Fevang (medforfatter)
Mikkelsen, Rolf (medforfatter)
Ommundsen, Yngvar (medforfatter)
Rafste, Elisabeth Tallaksen (medforfatter)
Sjøberg, Svein (medforfatter)
Sætre, Jon Helge (medforfatter)
Sætre, Tove Pemmer (medforfatter)
Sødal, Helje Kringlebotn (medforfatter)
Trebbi, Turid (medforfatter)
Øzerk, Kamil Z. (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Clara Talesyntese. - Hulda Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Hvilken betydning har fagene i skolens danningsarbeid? Lærere skal ta i betraktning at det er barn og unge de har med å gjøre i sin yrkesutøvelse - mennesker i vekst. Det innebærer en lærerrolle som åpner for at behov, interesser og potensial hos den enkelte får utfoldelsesmuligheter.. - 06/04/2022. - Bergen
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|