Brandsense : bygg sterkere merker ved hjelp av alle fem sanser: berøring, lukt, smak, hørsel og syn
Martin Lindstrom · forord av Philip Kotler ; oversatt av Karl Vallevik
Bok Bokmål 2005
Les boka på nett
Digital utgave: Søke-URL
Annen tittel | |
---|---|
Medvirkende | |
Utgitt | [Oslo] : Damm , 2005
|
Omfang | 256 s. : ill.
|
Opplysninger | "Basert på Millward Browns verdensomfattende undersøkelse av forholdet mellom merkebygging og sansebevissthet"
|
Emner | Berøring
Persepsjon - psykologi Psykologi Reklame Vis mer... Sansning
varemerker(salgsarbeid) Merkevarer Varemerker - Grafisk design Markedsføring Varemerker(bedriftsøkonomi) Merkevarer((NO-TrBIB)HUME19596) Varemerker((NO-TrBIB)khib06030) - Grafisk design branding merkevarebygging merkevarer sansning følelser |
Dewey | |
ISBN | 8204110251 : Nkr 378.00
|