| Annen tittel
| |
|---|
| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2022
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| Originaltittel: Datainformeret forbedringsarbejde i skolen. - Tittel med innledende ord: Dette vet vi om bruk av kartleggingsresultater i skolen. - Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Fra data om skolen til pedagogisk praksis. Alle skoler har i dag tilgang til data om hvordan elevene har det i skolen og hvilket læringsutbytte de har, både på nasjonalt og lokalt nivå og basert på egne tester og kartlegginger i den enkelte klasse. Dataene har imidlertid ingen verdi i seg selv. Først når de blir analysert i en lokal kontekst, skapes det grunnlag for å forbedre den eksisterende praksis. For å oppnå et så effektiv utbytte av dataene som mulig, må de drøftes og anvendes i fellesskap, for eksempel i profesjonelle læringsfellesskap og mellom skoleledelsen og lærere.. - 07/02/2022. - Oslo. - Produksjonsrett
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| |
|---|
| Hylleplass
| |
|---|