| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2021
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| Clara Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Denne boka om de uferdige reformer i skolen viser til at reformene aldri er blitt fullt ut realisert i forhold til sine intensjoner. Bokas innhold får fram at den nåværende reformen om Fagfornyelsen (LK20) utvikles i spenningsforholdet mellom «det som var», «det som er», og «det som ennå ikke er til». Det gjør det viktig å se Fagfornyelsen (LK20) i lys av tidligere utdanningsreformer. Boka retter i særlig grad oppmerksomheten mot utviklingen av en skole for alle. Temaene i boka er om verdier, inkludering, tilpasset opplæring, spesialundervisning, utdanningsledelse, lærerrollen, rollen som lærerspesialist og skolen som lærende organisasjon.. - 21/09/2021. - Oslo
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| |
|---|
| Hylleplass
| |
|---|