| Medvirkende
| |
|---|
| |
|---|
| Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
|
|---|
| Omfang
| |
|---|
| Opplysninger
| Fra forlagets bokomtale: Viktig bok om tekstlesing og tekstforståing i skolen. Boka drøftar vesentlege tilhøve rundt litteratur og undervisning, og knyter dette opp mot kravet om tekstkompetanse i dei nye læreplanane. Denne artikkelsamlinga gir ulike didaktiske perspektiv på tekstlesing og tekstforståing. Boka tar opp kva som regulerer ferda vår gjennom tekstane, kva som stiller seg i vegen for å utvikle tekstkompetansen, og korleis tekstane kan skape kulturmøte der vi blir utfordra i dei vante førestellingane våre.. - 11/09/2020. - Oslo
|
|---|
| Emner
| |
|---|
| Dewey
| |
|---|
| ISBN
| |
|---|
| Hylleplass
| |
|---|