Medvirkende
| Afdal, Geir (medforfatter)
Afdal, Hilde Wågsås (medforfatter)
Andreassen, Bengt-Ove (medforfatter)
Anker, Trine (medforfatter)
Vis mer...
Basha, Shpresa (medforfatter)
Børhaug, Frédérique Brossard (medforfatter)
Engen, Thor Ola (medforfatter)
Fuglseth, Kåre Sigvald (medforfatter)
Hansen, Ole Henrik Borchgrevink (medforfatter)
Harnes, Helga Bjørke (medforfatter)
Kjørven, Ole Kolbjørn (medforfatter)
Lippe, Marie von der (medforfatter)
Løken, Harald N. (medforfatter)
Mausethagen, Sølvi (medforfatter)
Nicolaisen, Tove (medforfatter)
Olsen, Torjer (medforfatter)
Schjetne, Espen (medforfatter)
Skeie, Geir (medforfatter)
Skrefsrud, Thor-André (medforfatter)
Stubø, Ingebjørg (medforfatter)
Undheim, Sissel (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Elevgrunnlaget i skolen er mer sammensatt enn tidligere. Det utfordrer utdanningsfeltet til å øke bevisstheten om mangfold, aktivt motvirke fordommer og stereotypier, og til å utforske alternative læringsarenaer. I boken rettes oppmerksomheten mot PEL-faget i et flerkulturelt samfunn. Boken henvender seg til studenter i lærerutdanning, lærerutdannere, forskere og andre som er opptatt av mangfold og skole.. - 03/08/2020. - Oslo. - Produksjonsrett
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|