Medvirkende
| Dons, Carl P. (medforfatter)
Engen, Bård Ketil (medforfatter)
Giæver, Tonje Hilde (medforfatter)
Gjølstad, Eli (medforfatter)
Vis mer...
Guttormsgaard, Vibeke L. (medforfatter)
Hatlehol, Birte (medforfatter)
Imsen, Øystein (medforfatter)
Johannesen, Monica (medforfatter)
Karlsen, Asgjerd Vea (medforfatter)
Keeping, David (illustratør)
Log, Irene Beyer (medforfatter)
Mifsud, Louise (medforfatter)
Mølster, Terje (medforfatter)
Skaug, Jørund Høie (medforfatter)
Swensen, Håkon (medforfatter)
Øgrim, Leikny (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Den digitale utviklingen stiller skolen overfor andre muligheter og utfordringer enn tidligere. Norske skoler har gjennomgående bra med datautstyr. Denne boka retter fokus mot hvordan dette utstyret kan nyttes for å fremme utvikling og læring hos elevene. Artiklene er basert på erfaringer fra ulike utviklings- og forskningsprosjekter som forfatterne har deltatt i. Forfatterne drøfter innsiktsfullt hvordan bruk av digitale verktøy kan støtte elevenes læring.. - 17/03/2020. - Oslo. - Produksjonsrett
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|