
Reformtakter : om fornyelse og stabilitet i grunnopplæringen
Berit Karseth, Jorunn Møller og Petter Aasen (red.)
Tale på CD · Bokmål · 2020
Medvirkende | Aasen, Petter (medforfatter)
Bakken, Anders (medforfatter) Elstad, Jon Ivar (medforfatter) Engelsen, Britt Ulstrup (medforfatter) Vis mer... Frøseth, Mari Wigum (medforfatter)
Hausstätter, Rune Sarromaa (medforfatter) Holen, Solveig (medforfatter) Hovdehaugen, Eliasbeth (medforfatter) Høst, Håkon (medforfatter) Karseth, Berit (medforfatter) Lødding, Berit (medforfatter) Møller, Jorunn (medforfatter) Nordahl, Thomas (medforfatter) Nyen, Torgeir (medforfatter) Nygaard, Vigdis (medforfatter) Ottesen, Eli (medforfatter) Prøitz, Tine Sophie (medforfatter) Rye, Ellen (medforfatter) Rønning, Wenche (medforfatter) Solstad, Marit (medforfatter) Tønder, Anna Hagen (medforfatter) Vibe, Nils (medforfatter) |
---|---|
Utgitt | Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2020
|
Omfang | 16 t. 36 min.
|
Opplysninger | Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Hvordan skal vi egentlig forstå Kunnskapsløftet som utdanningsreform? Reformen bar bud om omfattende fornyelse og endring: Krav til tilpasset opplæring og grunnleggende ferdigheter ble sterkere. Dessuten skulle tydelige kompetansemål, involvering og skoleeiers ansvar sikre økt kvalitet i undervisningen. Men hvordan har det gått? Hva vet vi nå? Boka Reformtakter er et viktig bidrag til å forstå reformens intensjoner og innvirkning på grunnopplæringen.. - 20/01/2020. - Oslo
|
Emner | |
Dewey | |
ISBN | 978-82-16-30264-4
|
Hylleplass | 229237
|