Medvirkende
| Bjuland, Raymond (medforfatter)
Engvik, Gunnar (medforfatter)
Fauskanger, Janne (medforfatter)
Fuglestad, Otto Laurits (medforfatter)
Vis mer...
Gotvassli, Kjell-Åge (medforfatter)
Hanssen, Brit (medforfatter)
Heggen, Kåre (medforfatter)
Helgevold, Nina (medforfatter)
Helleve, Ingrid (medforfatter)
Hoel, Torlaug Løkensgard (medforfatter)
Hoveid, Marit Honerød (medforfatter)
Kleven, Thor Arnfinn (medforfatter)
Mosvold, Reidar (medforfatter)
Raaen, Finn Daniel (medforfatter)
Steinnes, Gerd Sylvi (medforfatter)
Sund, Grete Haaland (medforfatter)
Terum, Lars Inge (medforfatter)
Østrem, Sissel (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2019
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: I denne boka setter erfarne forskere og pedagoger søkelyset på hvordan nye lærere skal lære å være lærere - og utvikle sin profesjonalitet. Det er mye man skal forholde seg til som ny lærer, enten man arbeider i barnehage, skole eller videregående opplæring. Denne boka setter søkelyset på noen av disse forholdene: - lærerarbeid - fag og elever - profesjonsutvikling - kvalifisering i yrket - kolleger - skolen som organisasjon - ledelsen ved skolen. - 04/02/2020. - Trondheim
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|