Markedsføringskanaler
Geir Gripsrud
Bok · Bokmål · 2001
| Utgitt | Oslo : Cappelen akademisk forl. , 2001
|
|---|---|
| Omfang | 224 s. : ill.
|
| Utgave | 3. utg.
|
| Opplysninger | 1. utg. 1996. - Opplagshistorikk: 3. utg., 2. oppl. 2003 (Nkr 288.00); 5. oppl. 2004. - Elektronisk reproduksjon
|
| Emner | |
| Dewey | |
| ISBN | 8202212561 : Nkr 248.00
|
- Lørenskog bibliotek: Hovedbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nasjonalbiblioteket: Depotbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Nord universitet - Universitetsbiblioteket Bodø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Norges handelshøyskole: Biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Dorabiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- NTNU Universitetsbiblioteket: Gunnerusbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiO : Universitetsbiblioteket: HumSam-biblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- UiT Norges arktiske universitet: Kultur- og samfunnsfagbiblioteket har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Stavanger: Ullandhaug har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)
- Universitetsbiblioteket i Sørøst-Norge: Biblioteket - Bø har 0 av 0 ledig (Oppdaterer)