Medvirkende
| Berg, Kari (medforfatter)
Engvik, Gunnar (medforfatter)
Ertsås, Turid Irgens (medforfatter)
Haaland, Grete (medforfatter)
Vis mer...
Hansen, Kari (medforfatter)
Haugen, Cecilie Rønning (medforfatter)
Hestbek, Tine Arntzen (medforfatter)
Hoel, Torlaug Løkensgard (medforfatter)
Irgens, Eirik J. (medforfatter)
Knutas, Agneta (medforfatter)
Langseth, Inger (medforfatter)
Myhr, Rannveig Oliv (medforfatter)
Naastad, Nils E. (medforfatter)
Postholm, May Britt (medforfatter)
Sandvik, Lise Vikan (medforfatter)
Sundsdal, Einar (medforfatter)
Sæbø, Aud Berggraf (medforfatter)
Wæge, Kjersti (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2016
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Geir Morstad. - Fra forlagets omtale: Boka gir en oversikt over de siste års forskning på klasseledelse, og setter klasseledelse i sammenheng med ulike ledelsesteorier. Lærerens klasseledelse henger uløselig sammen med elevenes læring og utvikling i de enkelte fag, derfor har klasseledelse knyttet til sentrale skolefag og til fagdidaktikk fått rikelig plass i boka.. - 01/09/2016. - Bergen
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|