Medvirkende
| Aase, Laila (medforfatter)
Børhaug, Kjetil (medforfatter)
Elstad, Eyvind (medforfatter)
Fenner, Anne-Brit (medforfatter)
Vis mer...
Gjone, Gunnar (medforfatter)
Kolstø, Stein Dankert (medforfatter)
Lorentzen, Svein (medforfatter)
Olsen, Eiliv (medforfatter)
Rognaldsen, Svein (medforfatter)
Seim, Arnfinn (medforfatter)
Selvik, Torstein (medforfatter)
Solhaug, Trond (medforfatter)
Tarrou, Anne-Lise Høstmark (medforfatter)
Trebbi, Turid (medforfatter)
|
---|
| |
---|
Utgitt
| Oslo : Norsk lyd- og blindeskriftbibliotek , 2016
|
---|
Omfang
| |
---|
Opplysninger
| Brage Talesyntese. - Fra forlagets omtale: Boken viser hvordan møtet mellom fagene og den enkelte elevs læring og utvikling er avgjørende for danningen. Skolens bidrag til danning finnes ikke utenfor fagene, men er noe som skjer nettopp gjennom fagene. I møtet mellom fag og elev er det ikke likegyldig hva inneholdet er, eller hvordan møtet skjer. Danningsambisjonen får konsekvenser for både innhold og arbeidsmåter.. - 02/08/2016. - Bergen
|
---|
Emner
| |
---|
Dewey
| |
---|
ISBN
| |
---|
Hylleplass
| |
---|